Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

Lite om mig :D

Av Hanna Falck - 2 juli 2012 20:18

Hej igen! Idag har jag varit på bio med min stora syrra Hilda. Vi såg på ICE AGE 4 den nyaste ICE AGE! Den var skiiiit bra!     Juste idag har jag köpt två JÄTTE bra present åt min bästis. Jag köpte ett bästis armband åt henne och majj XD och tre jätte fina Petshops åt henne, hoppas att hon blir glad när hon får dem. Det är nämligen så att hon fyller år den 12:e juli. Ja, juste jag höll nästan på att glömma, jag ska ju säga en sak om mig idag. (vilket jag faktiskt redan gjort.) Okej här kommer den.

 

2. Det började brinna i min familjs grill för några dagar sedan. Det var jätte läskigt! Men alla överlevde och alla mår bra nu. Huset fick ingen skada. Grillen bleknade bara lite granna.

 

 

 

                                                                                                      /Hanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Falck - 3 december 2012 12:47

Kolla vad jag har ritat.   Hej då!

Av Hanna Falck - 22 september 2012 19:52


   Jag och stora syrran till höger. Jag är nyducshad!  

Av Hanna Falck - 11 juli 2012 14:34

Hej, ledsen att jag inte har bloggat på ett tag. Men jag orkar faktiskt inte med den här "Lite om mig"-grejen. Jag kanske inte kommer att blogga lika mycket som jag gjort tidigare, men det är inte hela världen. PS. JAG SKA DESSUTOM TILL ENGLA...

Av Hanna Falck - 6 juli 2012 19:14

Hej!       6. Idag/nyss så var jag ute med min SÖTA KANIN! Och tidigare idag så var jag och badade.               PS. MIN DRÖM NÄR JAG BLIR STOR ÄR ATT HA EN EGEN KANIN FARM! MED MINST 20 KANINER I.                                ...

Av Hanna Falck - 5 juli 2012 18:03

Hej! Sorry, ledsen att jag inte har bloggat på några dar. Men då skriver jag väl 3 4 och 5 nu istället då. 3. Hej! Idag har jag varit med min bästis Embla som har kommit hem från sin mormor och morfar! Jag är så glad, imorn ska jag sova över hos...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards